978-606-92630-1-3
Produs nou
O carte care-i ajută pe profesorii de matematică să-și organizele lectiile pentru elevii de la nivel gimnazial.
This product is no longer in stock
Availability date:
ANUL APARIŢIEI: | 2015 |
NUMĂR DE PAGINI: | 56 |
DIMENSIUNI | 21 x 29,7 cm |
INTERIOR: | alb-negru |
CAPITOLUL I. MODELE DE PROIECTE DIDACTICE: Consideraţii generale
1. Proiect didactic: Metoda triunghiurilor congruente;
2. Proiect didactic: Operaţii cu rapoarte de numere reale reprezentate prin litere. Aplicaţii
CAPITOLUL.II. METODE DE PREDARE:
1. Jocul în învăţarea matematicii;
2. Munca pe grupe;
3. Metoda mozaicului.
CAPITOLUL 3. OPŢIONALE:
ABILITAREA PE CURRICULUM LA DECIZIA ȘCOLII, LA NIVEL INTERDISCIPLINAR
1. Proiect de programă pentru curs opţional: Elemente de teoria grafurilor și aplicaţii;
2. Proiectul unităţii de învăţare: Factorii care influenţează calitatea vieţii;
3. Proiect de tehnologie didactică: Stresul – am putea să-l transformăm într-un factor pozitiv?;
4. Curriculum la decizia școlii – Factor de motivaţie pentru o învăţare de calitate: Matematica din școală în viaţă;
5. Curriculum la decizia școlii – Opţional nou interdisciplinar – Aria curriculară „Matematică și știinţe“: Nutriţia;
6. Opţional la nivelul disciplinei: Matematică aplicată.
PLANIFICARE CALENDARISTICĂ LA MATEMATICĂ – OPŢIONAL;
BIBLIOGRAFIE.